::This Is My Way::

By: Along CaPR

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]
Saturday, 28-Jan-2006 17:00 Email | Share | | Bookmark
Pameran Buku Kebangsaan ke-38

pintu masuk..
 
 
View all 9 photos...
Bermula 17/1/06 hingga 3/2/06 Pameran Buku Kebangsaan di Mesir sekarang ni sedang berlangsung. Ditambah plaks dalam masa yg sama kejohanan solasepak Piala Afrika jugak sedang berlangsung lagi lah nampak meriah..tapi dalam gambar nie just amik sesikit je pasal pameran ni. Ada jugak pameran dari Universiti seperti Ummul Qura [Mekah] dan lain2..





Saturday, 10-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Universiti Al-Azhar Al-Syarif

 
 
 
View all 10 photos...


Friday, 2-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Weekend - Main Bola

di waktu pagi..
tunggu bas..
kat pintu masuk..
View all 9 photos...
Dah lama x update fotopages nie..so sesaja amik gambo nie..Biasanya macam ni lah tiap-tiap minggu..menghabiskan masa cuti dengan menghilangkan tensen kat padang bola. Haa..kat sini ari minggu kira hari Jumaat lah..sbb ari Jumaat jer yg cuti..ari lain semua nya ari sekolah..kat Mesir ni sekolah 6 hari..tak macam malaysia..selalunya main dari pkl 7.00pg - 9.00pg jer..biasalah kan peluh kene keluarkan jugak.. Padang dia nampak sempoi jer kan..biasalah dalam negara yg bertaraf negara ketiga nie..semestinya serba kekurangan..tapi tu seme mengajar kiter supaya lebih bersyukur kan!!

Snap Pilihan:



Arab sedang naik kereta himar (keldai)


Wednesday, 16-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Majlis Khatam Quran [Burhanudin, Al-Hafiz, Firdaus & Azuwan]

antara yg hadir..
di majlis ni..
ni lah peserta..
View all 16 photos...
Tempat: Umah Burhanuddin.Masa: Majlis bermula lepas Asar
Quote:
11.00 pg : Bermula lah persiapan untuk majlis. Yang lain x nampak sangat. Cuma bahagian AJK dapur yg bertugas pada hari ni kena lah memulakan kerja. Maklum la seme tukang masak amatur. Tuan rumah bagitau menu tuk majlis ni adalah Nasi Ayam..hehe. Nasib baik bg tau menu..kalau x susah lah AJK tukang masak nak pikir menu ape..sbb AJK kat dapur ni pon secara bidang terjun jer..saper sukarela nak jadi AJK dapur kenalah datang awal.

3.30 ptg : Majlis Khatam Quran bermula. Member2 yang mana datang tu akan turut sama lah. Baru meriah sikit. Kecuali AJK dapur..tetap duk kat dapur cam biasa..

4.00 ptg : Selepas selesai majlis bg hadiah kat syeikh ngan terima sijil khatam..tibalah masa tuk menjamu selera..aduhhh tukang masak kat dapur dari pagi x makan..memang saat makan camni sangat ditunggu-tunggu.


Snap Pilihan:

tengah baca depan Syeikh Nabi


Tanda terima sijil dari Syeikh


Wajah gembira Syeikh bila dapat hadiah


Tuesday, 8-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Satu Hari Di Aidil Fitri

bergambar kenangan selepas solat raya..
seme pakai bj melayu je posing..
yang ni yg pakai jubah jer..
View all 11 photos...
Allahu Akbar..Allahu Akbar..Allahu Akbar..Allahu Akbar..Allahu Akbar..Allahu Akbar..Allahu Akbar..

Sebenarnya di saat kedengaran takbir hari raya camni..bagi anak perantauan memang tak mampu menahan sebak ditambah plaks ngn lagu takbir yang mendayu-dayu..lagi lah menambahkan suasana sayu tu..tapi kalau di mesir nie atau di negara-negara arab yg lain..takbir raya lain sikit..alunan takbir bersemangat..cam menyahut seruan jihad gitu..kekadang leh jadi semangat gaks kiter..

p/s: Bagi kiter yg dapat menyambut hari raya dengan penuh kegembiraan..berdoalah jugak untuk mereka yg menyambut hari raya dengan gema takbir mengalir darah menghapuskan musuh Allah..kalau serangkai doa pun xmampu tuk kiter hadiahkan..ape lah guna kiter dijadikan muslim yg bersaudara.

Shot pilihan:











[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net