::This Is My Way::

By: Along CaPR

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 6-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Alexandria - Taman Montaza

haa ni pantai kat alex..
jambatan cantik di taman ni..
ust kamal..ketua mushrif di alex..hehe
View all 8 photos...
Taman Montaza ni taman rekreasi paling besar kat Egypt nie..taman nie lawa sangat..sebab dibina di tepi laut..ditambah plaks pantai yg cantik..memang sejuk mata memandang..hehe..lagi satu Istana Farouk (salah seorang pemerintah Mesir dulu) pun ade dalam taman ni..







Monday, 5-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Alexandria - Maktabah Alex

taman depan perpustakaan alex..
tu seme pintu nak masuk..
alexander the great..
View all 8 photos...
Perpustakaan Alex ni antara binaan tercanggih di Mesir sebab dibina beberapa tingkat ke dalam tanah..sbb tu leh amik gambar kat atas atap dia..di sebelah atas dibina plak kolam tuk tmbah cantik..tapi bukan kolam renang lah..









Sunday, 4-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Alexandria - Maqam Nabi Daniel & Luqman Al-Hakim

pintu gerbang masuk..
pintu masuk ker maqam nabi daniel..
ni tuk turun ke makam nabi daniel..
View all 6 photos...




Sape pandai baca syair nie leh ler baca..hehehe

Dalam masjid nabi Daniel nie ade makam Nabi Daniel..sebelah makam dia plak ade makam Luqman al-Hakim..nak ziarah makam Nabi Daniel & Luqman al-Hakim nie kene turun ke bawah tanah..nak tau tgk gambo dulu le..hehe


Saturday, 3-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Alexandria - Aquarium

ma'rad al-ahyak al-maiyah..
pintu masuk..bayar LE1 jer..
macam-macam ada..
View all 4 photos...


Okay 5 saat dari sekarang..ikan ape ini?


Friday, 2-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Alexandria - Kubu Qaitbay

dari depan..
posing skit..
taman depan kubu..
View all 4 photos...


Sebenarnya ni adalah antara kubu-kubu Salehuddin al-Ayubi yg terdapat di mesir..kubu ni lambang kekuatan mesir di zaman dahulu.


[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net